اکوبارون

هدایای تبلیغاتی شب عید

هدیه‌های تبلیغاتی شب عید یکی از بهترین روش‌هاست تا به مناسبت نوروز، اصیل‌ترینِ آیین‌های ایرانی، بار دیگر برند خودتان را دربرابر دیدگان مشتری قرار دهید. با استفاده از هدایای تبلیغی شب عید می‌توانید ارادت و محبت خود را به مشتریانتان نشان داده و آن‌ها را به مشتری وفادار برندتان تبدیل کنید.

هدایای تبلیغاتی شب عید می‌توانند خاص و خلاقانه باشند. اگر به دنبال انتخاب یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه هستید اینجا کلیک کنید.

توصیه‌هایی در مورد هدایای تبلیغاتی شب عید

اگرچه نوروز بزرگترین عید ایرانیان است و همه در این زمان هدیه دادن و هدیه گرفتن را می‌پسندند، لازم نیست تا عید صبر کنید. شما می‌توانید در جشن‌های دیگر هم برای دادن هدیه تبلیغاتی پیش قدم شوید و از رقبایی که منتظر عید هستند تا هدایای تبلیغاتی شب عید را به مشتریانشان عرضه کنند، پیشی بگیرید.

یکی از مناسبت‌های عالی برای استفاده از هدایای تبلیغاتی، شب یلداست. شب یلدا جریان کاری موسسات و شرکت ها را با وقفه مواجه نمی‌سازد. هرچند بسیاری از شرکت‌ها مدعی هستند روال کار آن‌ها در عید نوروز بعد از 5 روز به حالت عادی باز می‌گردد اما تجربه ثابت کرده، این بازگشت حداقل به 15روز زمان نیاز دارد.

اما اگر به هردلیل تصمیم گرفتید عید نوروز را برای هدیه دادن به مشتریانتان انتخاب کنید، بهتر است از دادن هدایای نفیس در این تعطیلات خودداری کنید.

اگر می‌خواهید در مورد هدایای تبلیغاتی نفیس بیشتر بدانید اینجا کلیک کنید.

معمولا چند روز اول نوروز به مسافرت یا دید و بازدید اختصاص می‌یابد، افراد کمی تصمیم می‌گیرند هدیه نفیسی مثل یک ساعت را در مسافرت به دنبال خود ببرند، علاوه بر این هدایای نفیسی مثل دیوان‌های شعرا در این زمان به دلیل مشغله افراد و زمان کمی که دارند معمولا بلااستفاده قرار خواهند گرفت.

این تاخیر در استفاده، به هدف شما یعنی، استفاده از هدایای تبلیغاتی شب عید برای برندینگ شرکتتان، خدشه وارد خواهد کرد.

چه هدیه تبلیغاتی برای نوروز مناسب است؟

استفاده از هدیه تبلیغاتی که در این تعطیلات جلوی چشم مشتری باشد، شاید سخت به نظر بیاید اما غیرممکن نیست. اغلب شرکت‌ها سررسید یا روان نویس‌ها را که جزو هدایای عرف و معمول بازار است انتخاب می‌کنند. اما آیا شما در تعطیلات سعی نمی‌کنید تا حد امکان از محیط کاری خود خارج شوید؟

پیشنهاد ما به شما برای خرید هدیه تبلیغاتی نوروز، هدایایی است که می‌توان آن‌ها را در خانه و در جمع خانوادگی استفاده کرد. به دلیل رفت آمدهای زیاد، عید نوروز می تواند به جای آن‌که با متوقف کردن روند کاری به کسب و کار شما آسیب برساند، با یک برندینگ مناسب به نقطه عطف مناسبی برای شرکتتان تبدیل شود.

اگر شما در انتخاب هدایای تبلیغاتی شب عیدتان دقت کافی را داشته باشید، می‌توانید با انتخاب هدیه‌ای مناسب که هم برای مشتری کاربرد دارد و هم شما را به هدفتان می‌رساند در پیشرفت محصول یا خدمتتان گامی بزرگ بردارید.

پیشنهاد بارون استودیو برای شما

بارون استودیو با تهیه پکیج‌های گل و گیاه به عنوان هدایای تبلیغاتی شب عید، نیاز شما به یافتن یک هدیه قابل استفاده در تعطیلات را فراهم کرده است. هدیه شما که نشان دهنده سرسبزی و طراوت و تازگی است خود به عنوان یکی از نمادهای باستانی نوروز به شمار می‌رود.

به علت بسته بندی جذاب این پکیج‌ها، مسلما این گیاهان مورد توجه تمام افرادی که آن را ببینند قرار خواهد گرفت، درج لوگوی شرکت شما در قسمت مناسب و با کیفیت بالا مسبب شناخت خیلی از افراد در طول تعطیلات از برند شما خواهد شد و تعطیلات در برندینگ شرکتتان نه تنها افتی ایجاد نمی‌کند بلکه باعث افزایش شناخت از برند شما، محصولات و خدماتتان خواهد شد.

آیا هدیه گیاه به عنوان هدیه تبلیغاتی شب عید مناسب است؟

براساس تجربه و بازخوردی که مشتریان ما از هدیه دادن گل بخصوص در شب عید داده اند، استفاده از گل، گلدان و پکیج‌های گیاهان در این زمان بسیار مناسب و بازده آن بیش‌تر از حد تصورشان بوده است.

محصولات ما به دلیل جذابیت خاصی که دارند، به عنوان یک وسیله دکوری مناسب شناخته می‌شوند و قرار گرفتن آن‌ها در جلوی چشم مخاطب فضای مناسبی را مهیا می‌سازد تا برندتان در معرض دید باشد.

از طرفی گیاهان به طور مستقیم با احساسات افراد در ارتباط هستند، پس نوروز که خود به نوعی زمان مناسب برای تغییرات است، می تواند بهترین زمان برای استفاده از گل‌ها و گیاهان به عنوان هدایای تبلیغاتی شب عید باشد.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *