اکوبارون

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

اگر برای برندینگ کسب و کار خود استفاده از هدایای تبلیغاتی را انتخاب کرده ای، باید بدانید استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص می تواند بهترین بازده را برای برند شما داشته باشد.

<<چرا برای برندینگ از هدیه ی تبلیغاتی استفاده کنم؟ اینجا بخوانید >>

استفاده از هدایای تبلیغاتی مدتی است که به عنوان یکی از بهترین شیوه های برندینگ برای معرفی کسب و کار شما به افراد و تبدیل آن ها به مشتریان دائمی شناخته شده است.

باید بدانید درصورتی که در انتخاب این هدیه درست تصمیم گیری کنید و هدیه را با توجه به خواست مشتریان تهیه کنید، احتمال تبدیل این مشتریان بالقوه به مشتریان دائمی شما بسیار بالا خواهد بود. مشتریانی که علاوه بر استفاده از محصولات یا خدمات شما، برندتان را به یاد خواهند سپرد و آن را به دیگران نیز پیشنهاد خواهند داد.

هدایای تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

هدیه ی تبلیغاتی انتخاب شده توسط شما، بیانگر طرز فکر و خط مشی شرکت شماست. استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص به طور غیر مستقیم، خاص بودن و به روز بودن برند شما را در ذهن مشتری تداعی خواهد کرد.

بسیاری از برندها برای تبلیغات خود از هدایای معمول و عرف بازار استفاده میکنند ولی باید بدانید مشتری شما علاوه بر هدیه ی شما ممکن است از طرف سایر برند ها نیز هدیه دریافت کند.

در این مواقع استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه اهمیت خود را نشان میدهند و هدف اصلی بردینگ شما یعنی جلب توجه مشتری را به دنبال خواهند داشت.

چگونه یک هدیه ی تبلیغاتی خلاقانه انتخاب کنیم؟

آنچه با شنیدن هدایای تبلیغاتی خلاقانه در ذهن ما نقش می بندد، هدایای لاکچری و خاصی هستند که پیدا کردن آن ها دشوار است و تهیه ی آن ها هزینه ی بالایی خواهد داشت.

اما این تصویر با تعریف هدیه ی خلاقانه متفاوت است.هدیه ی تبلیغاتی خلاقانه صرفا هدیه ای است که علاوه بر داشتن تمام ویژگی های یک هدیه ی تبلیغاتی مناسب، با سایر هدایای معمول بازار متفاوت باشد و در ذهن مشتری باقی بماند.

خلاقیت باعث تفاوت می شود و این تفاوت همان چیزی است که شما به دنبال آن میگردید. یک هدیه ی تبلیغاتی خلاقانه می تواند به راحتی هدف شما از برندینگ را فراهم سازد و آن را به نتیجه برساند.

چطور از خلاقانه بودن هدیه مان مطمئن شویم؟

استودیو بارون با بررسی هدایای استفاده شده در تبلیغات برای شرکت های متفاوت جای خالی استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه در این صنعت را درک کرده و سعی دارد با تهیه ی پکیج های زیبا، انتخاب شما را برای یک هدیه ی تبلیغاتی خلاقانه آسان کند.

گیاهان به خوبی میتوانند پیام تبلیغاتی شما را به مخاطب برسانند، و مشتریان وفاداری را برای شما فراهم سازند. دریافت گل و گیاه به عنوان هدیه همیشه خوشحال کننده است و کمتر کسی است که اگر گیاهی به عنوان هدیه دریافت کند از آن استفاده نکند.

ترکیب گیاهان با جعبه های چوبی و شیشه ای جذاب، خاص و لاکچری می تواند محصول مناسبی برای هدایای تبلیغاتی باشد.

چرا گل و گیاهان را به عنوان هدیه انتخاب کنیم؟

علاوه بر علاقه ی مخاطب به دریافت گیاه و گل به عنوان هدیه، استفاده از این محصول خلاقانه محسوب شده و می تواند برند شما را از سایر برندهایی که از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند متمایز کند.

دریافت گیاه و گل احساسات مشتری را تحت تاثیر قرار می دهد و مهمترین ویژگی یک هدیه ی تبلیغاتی، که برقرار کردن ارتباط با مشتری است را فراهم میکند.

استفاده از گیاه به عنوان هدیه، در مقابل هدایای متعارفی مثل سررسید ها نشان دهنده ی اهمیتی است ک شرکت شما برای محیط زیست قائل است.

بارون استودیو در انتخاب گیاهان برای تبلیغات شما نهایت دقت را دارد تا از گیاهان با دوامی استفاده کنند تا حتی درصورتی که مخاطبتان وقت و حوصله ی کافی برای مراقب از آن ها را نداشت هدیه ی شما مدت طولانی برای او باقی بماند.

حک نام برند شما بر روی هدایای با بهترین کیفیت انجام می پذیرد و در تمام مدت زمان استفاده از هدیه باقی خواهد ماند. این امر به ثبت شدن برند و نام شرکت شما در ذهن مشتری کمک شایانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *