اکوبارون

هدایای تبلیغاتی خاص

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی خاص هستید، با بارون استودیو همراه باشید.در اینجا در مورد هدایای تبلیغاتی خاصی که شما به دنبالشان هستید خواهیم گفت.

همانطور که قبلا گفتیم هدایای تبلیغاتی روش برای جذب مشتری هستند، با توجه به حجم رقابت در حوزه های متفاوت دیگر مشتری نیست که باید به دنبال شما و خدمات ارائه شونده توسط شرکت شما باشد، بلکه شما باید برند خود را به مشتری معرفی کنید و در معرض دید او قرار دهید.

یکی از راه های تبدیل افراد به مشتری بالقوه استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص است.آنچه در مورد استفاده از هدیه ی تبلیغاتی برای برندتان اهمیت دارد آن است که مشتری از آن استفاده کنید. تا زمانی که مشتریتان از هدیه ی شما استفاده نکنند برندسازی شما عملا استفاده ای نخواهد داشت و هدف شما که باقی ماندن نام شرکت و برندتان در ذهن اوست تحقق نخواهد شد.

چرا هدایای تبلیغاتی خاص؟

در حالی که توجه بیشتر برندها به هدایای معمول و عرف بازار است استفاده از یک هدیه ی خاص می تواند بیش از پیش جای شما را در این بازار رقابتی محکم کند. علاوه بر این گفته شد که هدایایی که به مشتری داده می شوند باید با کیفیت باشند تا تصویر سازی خوبی از برند شما در ذهن او ایجاد شود، هدایای تبلیغاتی خاص علاوه بر نشان دادن کیفیت کار شما، اهمیت شما به مشتریانتان و سلیقه تان در انتخاب برای او و اهمیت مشتری مداری برای شما را نشان خواهند داد. همه ی ما دوست داریم در قبال هزینه ای که می کنیم محصول یا خدمتی مناسب و با کیفیت دریافت کنیم یک هدیه تبلیغاتی خاص تمام این ویژگی ها را خواهد داشت.

هدیه تبلیغاتی خاص چیست؟

هدایای تبلیغاتی خاص، الزاما به معنی هدایایی خلاقانه نیستند. در برخی از تعارف هدیه ی خاص این هدایای را هدایایی لاکچری و گران قیمت معرفی کردند.اما باید بدانید هدیه ی خاص صرفا نباید به گران بودن آن بستگی داشته باشد.

داشتن بسته بندی جذاب و شیک لازمه ی اصلی یک هدیه ی خاص تبلیغاتی است، اما اینکه درون این بسته بندی چه هدیه ای قرار داشته باشد بستگی به انتخاب شما دارد.این هدیه میتواند ترکیبی از خلاقیت و زیبایی باشد در حالی که هزینه ی زیادی برای آن صرف نشده باشد. مهم این است که هدیه ی شما باعث ارتباط دائمی مشتری با برند شما شود.

چه هدیه ی تبلیغاتی ای بخریم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که هر هدیه ای می تواند مناسب باشد، این انتخاب به مشتریان شما بستگی دارد، اما آمار نشان می دهند که استفاده از هدیه ی تبلیغاتی خاص که احساست و بینایی مشتری را درگیر کنند بهترین بازده را دارند و مشتریان بالقوه ی بیشتری را به مشتریان بالفعل شما تبدیل میکنند.

استفاده از هدیه ی تبلیغاتی می تواند برای مشتریانی که یکبار از خدمات شما استفاده کردند هم مفید باید و آن ها را به مشتریان دائم تبدیل کند. این امر در برندیگ شما از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود زیرا هزینه ی نگه داشتن یک مشتری یک هفتم جذب مشتری جدید برای شما است.

اگر به دنبال هدایای تبلیغاتی خاصی میگردید که مناسب کسب و کار شما باشند و تمام دلایل نیاز به استفاده از هدایای تبلیغاتی برای برندینگ شما را پوشش دهند، بارون استدیو پکیج های گل و گلدان خود را به شما پیشنهاد می دهد.

چرا از پکیج های تبلیغاتی بارون استدیو استفاده کنیم؟

در پکیج های تبلیغاتی خاص بارون استدیو از ترکیب گیاهان استفاده کردیم. حدود 90 درصد افرادی که به عنوان هدیه گل و گیاه دریافت کرده اند از آن استفاده کرده اند و تقریبا 20 درصد از افرادی که به گیاهی به هدیه گرفته اند، برند و نام شرکت هدیه دهنده را به خاطر سپرده اند.

دلیل این امر بخش ارتباط گیاهان با احساسات و بینایی مخاطب است. به این ترتیب هدیه ی گیاه به مشتری از دید مشتریان هم جذاب است و درواقع آن ها دوست دارند گیاه هدیه بگیرند.

از طرفی بارون استدیو تصمیم گرفته است در انتخاب گیاهان برای پکیج های هدایای خاص تبلیغاتی به مقاومت آن ها توجه کند و ساخت جعبه و هک برند بر روی هدیه را به بهترین نحو ممکن انجام دهد تا این هدیه مدت زمان زیادی توسط مشتری قابل استفاده باشد.

کیفیت بالای کار باعث نشان دادن غیر مستقیم کیفیت خدمات یا محصولات شما به مشتری خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *