اکوبارون

بهترین هدایای تبلیغاتی

اگر به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای شرکت خود می‌گردید، بارون استودیو به عنوان یکی از ارائه دهندگان پکیج‌های تبلیغاتی درکنار شماست.

مدتی است استفاده از هدایای تبلیغاتی رواج بیشتری نسبت به قبل گرفته است و شرکت‌های مختلف سعی در برندینگ خود با استفاده از این هدایا دارند. اگر به دنبال دلیل استفاده از هدایای تبلیغاتی هستید یا می‌خواهید گزینه‌های خود را به عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی بهتر بشناسید پیشنهاد می‌کنیم ادامه‌ی این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله سعی می‌کنیم جامع‌ترین دلیل برای تهیه‌ی پکیج تبلیغاتی و بهترین هدایا در این زمینه را معرفی کنیم.

چرا باید هدیه‌ی تبلیغاتی تهیه کنید؟

به عنوان مدیر شرکت یا صاحب کسب و کاری خاص، همواره تبدیل برند خود، به برندی محبوب و پرفروش یکی از دغدغه های شما خواهد بود اما آیا هدیه‌ی تبلیغاتی روش مناسبی برای برندینگ هست؟

در بارون استدیو، دلایل ابتدایی برای خرید هدیه‌ تبلیغاتی را خواهیم گفت و شما را در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کارتان راهنمایی خواهیم کرد.

اولین دلیل برای اینکه شما به خرید هدیه تبلیغاتی فکر کنید، جذب مشتری است، اما این هدیه چطور این کار را انجام میدهد؟ سادست، شما با دادن هدیه مشتری را به سمت خود جذب می‌کنید. در تمام شیوه‌های برندینگ بهترین راه این است که به جای آنکه شما دنبال مشتری بگردید، به طور غیرمستقیم خود را در معرض دید او قرار دهید.

هدیه تبلیغاتی اگر به درستی و با توجه به بازار هدف انتخاب شده باشد، تاثیر بلند مدتی دارد و پیام تبلیغاتی شما در دراز مدت در ذهن مشتری باقی خواهد ماند. تحقیقات نشان داده‌اند که اگر انتخاب مناسب باشد بیش از ۷۵درصد مشتریان از هدیه تبلیغاتی شما استفاده خواهند کرد. پس بهترین هدایای تبلیغاتی هدایایی هستند که احساسات، دیدگاه، صدا، ذائقه و لامسه و بویایی مشتریان را مورد هدف قرار می‌دهند.

تهیه هدیه تبلیغاتی چه مزیت هایی دارد؟

همانطور که گفته شد در صورتی که در تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب دقت کافی را به خرج دهید این هدیه می تواند مدت طولانی‌ای در اختیار مشتری قرار گیرد و تاثیر دراز مدتی را در ذهن او داشته باشد.

در معرض دید بودن هدیه برای مدت طولانی برای برندینگ شما مناسب است و برای مشتری نشان‌گر کیفیت خدمات شما و اهمیتتان برای خدماتی که به او می‌دهد خواهد بود. دادن یک هدیه‌ی بی‌کیفیت می تواند برای همیشه تاثیری منفی از برند شما در ذهن مشتری بگذارد پس شما باید به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی برای برند خودتان باشید.

در نهایت می‌توان گفت هدیه تبلیغاتی به نوعی کارت ویزیت شماست، با این تفات که کارت ویزیت وفاداری مشتری را همراه نخواهد داشت و برندینگ شرکت شما را انجام نمی‌دهد اما هدایای تبلیغاتی مناسب، این کار را خواهند کرد.

به یاد داشته باشید که حدود ۷ درصد افرادی که از شما هدیه دریافت می‌کنند نام شرکت شما را در ذهن خواهند سپارد و تقریبا ۵۰درصد افرادی که پس از دریافت خدمات از شما تنها یک نامه تبلیغاتی دریافت کرده‌اند به تجارت مورد نظر وفادار مانده‌اند.

در انتخاب بهترین هدایای تبلیغاتی به چه چیزهایی دقت کنیم؟

یک هدیه تبلیغاتی خوب باید از کیفیت بالا برخوردار باشد و در تهیه و طراحی آن دقت لازم به عمل آمده باشد زیرا این هدیه باید مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گیرد و نشانگر کیفیت برند شما باشد.

بهترین انتخاب برای هدیه آن دسته از هدایایی هستند که احساسات و عواطف مشتری را درگیر کنند تا برند شما به آسانی در یاد و خاطره آن‌ها باقی بماند.

بهترین هدیه برای برندینگ چیست؟

در نهایت اگر به دنبال بهترین هدایا برندینگ خود هستید پیشنهاد بارون استودیو گلدان‌ها و اکسسوری‌های گیاهی است. این هدایا مدتی است در میان مشتریان محبوب شده‌اند و تقریبا تمام افرادی که گل، گلدان و اکسسوری‌های دیگر را به عنوان هدیه دریافت کرده بودند از آن استفاده کرده اند.

علاوه بر این گیاهان معمولا احساسات مخاطب را درگیر می‌کنند و با توجه به موج ایجاد شده برای حفاظت از محیط زیست این فرصت را فراهم می‌کند که برند خود را با هدیه دادن گیاهان به مشتریانتان، به عنوان یکی از حامیان این امر نشان دهید.

برند شما با بهترین کیفیت برروی محصول انتخابی شما حک خواهد شد و در تمام مدت زمان استفاده از محصول در دید مشتری باقی خواهد ماند.

دیدگاه‌ خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *